Camping och lite annat

Igår startade vi dagen hos ortopeden. Med tråkiga besked, jag och pjäxan får umgås ännu några veckor 😣 känns ju sådär. Men what to do, det var bara att bryta ihop (vilket jag gjorde big time) och komma igen. Efter ortopeden satte vi kosan mot Öland. Vi tog en omväg via Åtvidaberg och träffade Karin på en lunch. Sen såg vi oss omkring lite och det var ju en jättefin liten mysig stad, ungefär i storlek med Flen men så mycket charmigare. Efter stoppet i Åtvidaberg (jag åkte rullstol så jag slapp hoppa runt på kryckor så långt) så sov smågrabbarna i 3 timmar i bilen!!! Så vi han ner till Gösjöns camping ca 8 utanför Kalmar. När vi kom till campingen igår så gick det ovanligt smidigt att palla upp husvagnen. 10 min, sen var det klart. Eftersom vi hade med oss lite kalla överblivna pannkakor, bananer och jordgubbar blev ju middagen snabbt fixad också. Emilia hittade en kompis att leka med, Albin åt gröt och hamnade i matkoma och solen sken. En bra och harmonisk kväll helt enkelt! Det enda minuset (förutom min fot) var knottjävlarna! De tar sig ju verkligen in överallt och bits. Idag blir det alltså en kort körsträcka till Kalmar, där vi ska sova till på måndag. På måndag ska vi sedan rulla över till Öland, där vi kommer bo på camping i Färjestaden 1 natt innan vi fortsätter till Böda. Så, midsommar i Kalmar idag alltså. Kommer bli en lång dag, speciellt för mig som vaknade klockan 4 av bajsläckage på lilleman. Jag lyckades iaf byta utan att väcka resten av husvagnen, alltid nåt. Men, en rolig start på morgonen var ju att min fråga (om amning) som jag ställde till Claudia Galli Concha på hennes blogg: https://claudiagalliconcha.se/ hade fått sig ett eget inlägg. Superskoj och tacksam för de små tipsen blev jag! Min telefon dog rätt snart efter avfärd hemifrån igår så jag har tyvärr inte så mycket bilder att dela med mig av, men håll tillgodo med det lilla som finns!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0