Spänningshuvudvärk

Har dragits med en spänningshuvudvärk som bara förrvärrats under dagen, så nu är det hög tid att försöka sova och hoppas det känns bättre imorrn, för oj vad ont det gör från axlarna och uppåt. Ska bara uppdatera lite om helgen först. 

I lördags jobbade jag och sen var jag upp på stan och handlade ingredienser till Emilias tårta samt kapslar till den kapselmaskin jag fyndade av en arbetskamrat. På kvällen var jag gräsänkling med alla 3 barnen, för Markus var iväg och tittade på handboll. Barnen och jag pysslade vimplar och när de var i säng förberedde jag choklasfluffet som skulle va i tårtan sen körde jag lite lördagsfys innan lördagsmys i min ensamhet.

I söndags var det barnkalas för hela slanten. Snacka om att va slut sen. Iaf vi föräldrar men inte barnen=dålig kombo.

Här kommer lite blandade bilder:










Over and out/Tanja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0