Landet, däckbyte och övningskörning

Vi åkte och lämnade Benjamin hos mamma, han fick vara där medan Markus bytte däck eftersom det är lite bökigt för mig att passa honom med bara en arm. Jag övningskörde från Mellösa och ut till Knektbacken och det gick bra. När vi kom dit åt vi mellis i solen och sen gick jag och Emilia och plockade vårblommor. När vi kom tillbaka från vår blompromenad så var svärföräldrarna tillbaka så Emilia lekte med farmor medan jag lyssnade på ljudbok i solen. Sedan pratade vi lite om våra planer för bröllop nästa sommar, vi ska ha "festen" ute i Knecktbacken och det kan nog bli jättebra. Tillslut åt vi lite kvällsmat sedan åkte vi och hämtade Benjamin hos mamma. Jag övningskörde och lyckades få i fel växel och så, men annars gick det bra tyckte jag.

Benjamin blev jätteglad att se pappa, men mig och Emilia struntade han i. Det har blivit lite annat nu sen jag opererades och inte kan bära runt på honom osv. Han har blivit en riktig "pappas pojke". Jag övningskörde hemåt men vi bytte innan vi kom till Flen.

Nu ligger alla barn i säng och jag googlar bröllopsinspo.

Här är lite bilder från eftermiddagen:







Over and out/Tanja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0