En helg i naturen

Denna helg har vi spenderat ute i naturen. Sjukt vackert väder :-)

Här kommer lite bilder














Bävrarna hade gjort ett plockepinn över stigen



























Spångarna i Hälleforsnäs är helt underbara, så fin utsikt och nostalgi för en gammal Hälleforsnäsare som mig.


































Vi tog fikapaus vid Fyrsjön.
















Sirpa
2013-10-13 @ 20:20:50

Fina bilder. Helgen har varit solig och fin. Då ska man passa på att vara ute.

Riikka
2013-10-16 @ 07:43:45
URL: http://riikkarabblar.se

Åh vad mysigt att vandra omkring i skogen sådär :)

Jag vispar bara 60g rumsvarmt smör, ca 5 dl florsocker, 1 tsk vaniljsocker, 1 msk pressad citron tills det blir en jämn smet, sen vispar jag i 100g färskost (typ phihiladelphia). Vill man ha färgad frosting kan man ha i lite karamellfärg. Jag har faktiskt aldrig misslyckats med just den frostingen, men med många andra ;) Det är Leila Lindholms recept förresten. Googla henne, man hittar många bra recept och tips!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0