MIN födelsedag!

Idag fyller JAG år. Fast jag är inte ensam om att fira denna dag eftersom jag har en tvillingsyster oxå. Nästa år ska vi ha värsta bästa kalaset ihop när vi blir 30. Har lite 30-års nojja redan. Men på sätt och vis ska det bli skönt när man väl har fyllt trettio, då kanske man kan sluta nojja. Till dess får jag nojja järnet och dras med den fula åldern 29 i ett år.


Over and out//Tanja

Helena- Mamma till Vincent
2012-05-25 @ 05:52:47
URL: http://helenan87.blogg.se/

Jag har bara fått besvären nu när jag slutar med den. Det som var i början var att jag småblödde från start (slutet på maj) till augusti. Men inga mensblödningar i alla fall.

Jag började med den så nära inpå efter förlossningen så jag tror jag var kvar i gravidruset så märkte aldrig av sprutan så.

Jag slutar ju med den för att vi vill ha fler barn. Bieffekten är dock att det kan ta ett år innan ägglossningen kommer tillbaka så det gäller att planera den ordentligt :-)

Jag har trivts mycket bra med den, slipper mensen, behöver inte komma ihåg massa piller (glömsk som tusan!!), skulle man missa ta den så är du ändå skyddad bra länge ändå... Jag tycker den är bra faktiskt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0